ایسنا/گیلان مدیرکل مدیریت بحران گیلان، از صدور هشدار سطح زرد هواشناسی برای روزهای پنجشنبه و جمعه خبر داد و گفت: بارش باران و وزش باد تا پایان هفته ادامه دارد، اما همه فرمانداران پای کار هستند و ستادهای شهرستانی مدیریت بحران تشکیل شده است.


امیر مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز بارش‌ها در استان گیلان از عصر روز گذشته، اظهار کرد: بارندگی‌ها ادامه دارد و ۱۵۰ میلیمتر باران در تالش به ثبت رسیده است.


وی با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی تا پایان وقت امروز، دوشنبه، ۲۰ شهریور، افزود: بارش‌ها در غرب و ارتفاعات و شرق استان در مناطق ساحلی بوده است.


مدیر کل مدیریت بحران گیلان با بیان اینکه در آستارا هم بارش ۱۰۰ میلیمتری به ثبت رسیده است، تصریح کرد: در بیشتر شهرها تا ۸۰ میلیمتر باران باریده است.


مرادی از سیلابی شدن ۱۱ رشته رودخانه در تالش خبر داد و بیان کرد: خوشبختانه همه دستگاه‌های خدمات رسان عضو ستاد بحران با محوریت فرمانداران در آماده باش کامل هستند؛ همچنین با توجه به لایروبی‌های انجام شده، شاهد هیچگونه خسارت ناشی از سیلاب نیستیم.


وی با اشاره به خسارت دیدن یک راه روستایی در جوکندان تالش، اضافه کرد: عوامل راهداری با ماشین آلات ویژه در منطقه حضور دارند و تردد را امکان پذیر کرده‌اند.


مدیرکل مدیریت بحران گیلان از گل آلود شدن آب شهر ماسوله خبر داد و خاطرنشان کرد: از عصر روز گذشته تانکرهای آبرسانی را در ماسوله مستقر کردیم و با همکاری آبفا تا ساعاتی دیگر، مخازن آب پر می‌شود و به حالت طبیعی باز می‌گردد.


وی آبگرفتگی معابر را بحران زا ندانست و تصریح کرد: در برخی از مناطق شاهد آبگرفتگی معابر بودیم، اما خللی در تردد ایجاد نشده است.


مرادی در پایان از صدور هشدار سطح زرد هواشناسی برای روزهای پنجشنبه و جمعه خبر داد و گفت: بارش باران و وزش باد تا پایان هفته ادامه دارد، اما همه فرمانداران پای کار هستند و ستادهای شهرستانی مدیریت بحران تشکیل شده است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز
لینک مطالب دیگربورس خرید نهال کجاست؟ نکات خرید نهال چیست؟لینک مطالب دیگرراهنمای خرید نهال