شارژ کارتریج لیزری

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که هنگام استفاده از پرینتر لیزری خود بعد از مدتی تونر کارتریج آن تمام شده باشد . در این زمان شما چند راه حل دارید  ، یا این که کارتریج نو خریداری کنید که با توجه به هزینه بالا آن شاید برای شما مقرون به صرفه نباشد ، یا این که کارتریج خود را با هزینه بسیار کمتر شارژ کنید .

تونر کارتریج لیزری چیست و چه نکاتی را باید در مورد تونر بدانیم ؟

در مخزن کارتریج پرینترهای لیزری ، نوعی پودر قرار می گیرد که به آن تونر گفته می شود . تونر پودری خاص است که فقط در کارتریج های لیزری مشکی و رنگی قرار می گیرد . این نکته را باید بدانید که هر تونری به کارتریج مخصوص خودش مرتبط است یعنی شما باید برای شارژ هر کارتریج تونر مخصوص به خود آن را استفاده کنید . توجه کنید که استفاده از تونر و یا قطعات نامرغوب هنگام شارژ کارتریج می تواند به پرینتر و یا کارتریج شما آسیب وارد کند .

 

شارژ کارتریج لیزری

 

و اما چگونه از کیفیت شارژ کارتریج لیزری مطمئن شویم ؟

متاسفانه دیده  شده که برخی افراد سودجو که در این حرفه ، اقدام به استفاده از تونر و یا قطعات نامرغوب میکنند . تنها راه برای این که شما گرفتار افراد سودجو نشوید این است که از جاهای معتبر خدمات بگیرید . فروشگاه اچ پی گالری با 15 سال سابقه در امر فروش پرینتر ، کارتریج و انجام حدود 100 هزار شارژ کارتریج در این مدت این اعتماد را به شما می دهد که از با کیفیت ترین قطعات و تونر ها برای شارژ کارتریج استفاده کند .

 

کارتریج شما نیاز به شارژ ندارد

توجه کنید که گاهی ممکن است که مخزن تونر کارتریج شما پر باشد و یکی از قطعات کارتریج شما خراب باشد که باعث شود که کیفیت چاپ شما پایین بیاید و یا کلا پرینتر شما چاپ انجام ندهد . پس برای شارژ کارتریج خود عجله نکنید کارشناسان ما در hpgallery آماده پاسخگویی و مشاوره رایگان در مورد خدمات شارژ کارتریج پرینتر هستند سوالات خود را با ما در میان بگزارید

 

عمر مفید کارتریج لیزری چه قدر است ؟ چند بار میتوان کارتریج را شارژ کرد

کارتریج ها مانند هر وسیله دیگری بعد از مدتی استفاده فرسوده میشوند . معمولا قطعات کارتریج ها بعد از 4 الی 5 بار شارژ فرسوده و یا خراب میشوند که ممکن است به پرینتر شما آسیب وارد کنند  . پس بهتر است هر کارتریج را حد اکثر 4 الی 5 بار شارژ کنید . حتی گاهی دیده شده که برخی از کارتریج ها با یک بار استفاده دیگر قابل شارژ نیستند و قطعات آنها فرسوده میشود .بهتر است از کارشناسی که کارتریج شما را شارژ میکند بخواهید که سالم بودن قطعات کارتریج شما را هم چک کند که و در صورت نیاز آن ها را تعمیر کند

شارژ کارتریج جوهرافشان

شارژ کارتریج جوهرافشان

بیشتر مصرف کنندگان پرینتر های جوهر افشان به دلیل قیمت بالا کارتیج های جوهر افشان ترجیح می دهند که کارتریج خود را شارژ کنند . نکته مهم در شارژ کارتریج جوهر افشان این است که سعی کنید قبل از این که جوهر کارتریج شما کاملا تمام شود اقدام به شارژ کارتریج خود نمایید . اگر جوهر کارتریج شما تمام شود یا کارتریج شما خشک شود ممکن است که کارتریج شما امکان شارژ نداشته باشد . پس زمانی که احساس کردید جوهر کارتریج پرینترتان رو به اتمام هست سریعا اقدام به شارژ کارتریج خود نمایید  .

شارژ کارتریج در محل

شارژ کارتریج در محل یکی از خدماتی است که بسیاری از شارژی کاران کارتریج آن را انجام می دهند .  آیا واقعا شارژ کارتریج در محل کار درستی است ؟ پاسخ بسیار ساده است ، خیر .

یکی از مشکلاتی که باعث خراب شدن پرینتر های لیزری میشود ریختن تونر داخل کارتریج و خود دستگاه پرینتر است . هنگامی که شارژ کارتریج در محل انجام امکان تمیز کردن کارتریج و تخلیه کردن تونر های زائد توسط دستگاه مکنده نیست . معمولا افرادی که شارژ کارتریج در محل انجام می دهند ، کارتریج شما را با حداکثر با چند ضربه به میز یا سطل تمیز میکنند که در این حالت تونر های زائد کاملا از کارتریج شما تخیله نمیشوند . هنگامی که تونر های زائد داخل کارتریج باقی بمانند در مرحله اول باعث کاهش عمر کارتریج شما می شوند و اگر این تونر های زائد وارد دستگاه پرینتر شما شوند امکان دارد که آن را خراب کند .

همچنین پودر تونر ماده ای سرطان زا است ، با باز شدن کارتریج مقداری از تونر در هوا پخش میشود که سلامت شما را در خانه یا محل کارتان تهدید میکند .

شارژ کارتریج در hpGallery به چه صورت است ؟

ما در اچ پی گالری به دلیل این که کیفیت شارژ کارتریج و سلامتی شما برایمان مهم است ، شارژ کارتریج را در محل انجام نمیدهیم .

ولی نگران شارژ کارتریج خود نباشید زیرا ما در شرکت اچ پی گالری با استفاده از تونر و قطعات درجه یک  و مدرن ترین دستگاه مکنده (برای خالی کردن کامل تونر های زائد از کارتریج) شارژ کارتریج شما را در عرض 10 الی 15 دقیقه انجام میدهیم  . همچنین شما به راحتی می توانید تمام مراحل صفر تا صد شارژ خود را توسط همکاران ما ببینید .

چرا شارژ کارتریج خود را به hp-gallery بسپاریم

شارژ کارتریج در فروشگاه اچ پی گالری با بهترین امکانات و تکنولوژی و استفاده از بهترین تونر و قطعات انجام میشود ، ما این موارد را جزو وظایف خود میدانیم . این شرکت با داشتن شانزده سال سابقه در خدمات و فروش توانسته است که طیف گسترده ای از مشتریان را برای خود فراهم کند .

قیمت شارژ کارتریج

قیمت شارژ کارتریج در اچ اپ گالری برای کارتریج های کوچک سیاه سفید 100,000 تومان است . توجه داشته باشید که این قیمت برای کارتریج های رنگی و کارتریج های بزرگتر متفاوت است . در بعضی مواقع قطعاتی هم در کارتریج خراب میشوند که نیاز به جایگزاری دارند که بر روی قیمت شارژ کارتریج تاثیر میگزارد . برای دریافت مشاوره رایگان و راهنمایی برای شارژ کارتریج با ما تماس بگیرید .

قیمت شارژ کارتریج 100,000  تومان با مواد مصرفی درجه یک است.

شارژ کارتریج HP، یکی از خدماتی است که نیازمند تخصص و دقت ویژه می‌باشد. احتمالاً در ذهن مصرف‌کننده، تصویری ساده از فرآیند شارژ کارتریج HP شکل گرفته است؛ فرضاً افراد فکر می‌کنند که تنها با اضافه کردن پودر تونر، می‌توانند هزینه‌های خود را کاهش دهند. اما واقعیت چنین نیست و عدم رعایت نکات تخصصی در مراحل شارژ کارتریج HP، می‌تواند منجر به خرابی‌های جدی در کارتریج و حتی دستگاه چاپگر گردد. در بعضی موارد، نادیده گرفتن این نکات حیاتی، باعث آسیب‌های غیرقابل بازگشت در کارتریج و ابزار چاپگر می‌شود.

با توجه به اینکه شارژ کارتریج HP یک فرآیند پیچیده و تخصصی است، انتخاب مراکز تخصصی و ماهر برای انجام این خدمات، برای حفظ سلامت کارتریج و دستگاه چاپگر به‌طور کامل ضروری می‌باشد.

تعویض یا شارژ کارتریج Hp

تعویض و شارژ کارتریج، در بیشتر مواقع برای کاربران ایجاد سوال می‌کند و کشمکشی بین تعمیرکار و صاحب دستگاه پیش می‌آورد، در صورتی که توان خرید کارتریج جدید وجود داشته باشد، خریداری راه خوبی است؛ اما با توجه به اینکه خرید کارتریج Hp، هزینه زیادی در بر دارد، ارائه‌دهندگان و دریافت‌کنندگان خدمات پرینتر را، به سمت شارژ کارتریج سوق می‌دهد.

موضوعی در این بین وجود دارد که شارژ کارتریج Hp را مستلزم رعایت برخی موارد می‌کند. با توجه به اینکه برای هر کارتریج، عمر مفیدی در نظر گرفته شده، بعد از سه تا چهار بار شارژ کارتریج لیزری، توصیه می‌شود کارتریج جدیدی را جایگزین کارتریج قبلی کنید. در صورتی که از کنار این موضوع بگذرید، به نوعی باید پرینتر را کنار بگذارید.

در رابطه با کارتریج‌های جوهرافشان هم بهتر است بدانید، با استفاده نکردن و یا استفاده کمتر از پرینتر خود، لطفی در حق آن نکرده‌اید، چون با عدم استفاده از پرینتر، کارتریج آن خشک می‌شود و شما با انجام عملیات پرینت، قطعات دیگر پرینتر خود را هم با مشکل جدی رو به رو خواهید کرد. با توجه به این موضوع، شما موظف هستید که حواستان به جوهر موجود در پرینترهای خود باشد تا عمر مفید آن را افزایش دهید. اما در صورتی که کارتریج خشک شده باشد، تنها راهی که وجود دارد، خرید کارتریج جوهرافشان است.

چه زمانی برای شارژ کارتریج Hp  باید اقدام کرد؟

کارتریج اچ‌ پی به زبان خودمانی برای شارژ به شما هشدار می‌دهد. کم شدن جوهر چاپ شده روی کاغذ، افتادن خط‌های روی کاغذ و روشن شدن چراغ خطر روی دستگاه چاپگر، از جمله اتفاقاتی هستند که کارتریج اچ‌پی را نیازمند شارژ اعلام می‌کنند.

در صورت مشاهده هر کدام از این نشانه‌ها، باید سریع برای شارژ کارتریجاقدام کنید، در غیر این صورت، در ادامه شاهد مشکلاتی خواهید بود که جلوگیری از آنها نیازمند زمان است؛ چون به محض روبه‌رویی با هر کدام از آنها، مجبور به سرویس دستگاه‌ خواهید شد. یکی از این مشکلات، پودر ریزی کارتریج در هنگام تمام شدن و ریختن آن داخل دستگاه است، که مشکلات زیادی را برای دستگاهتان در پی خواهد داشت.

هزینه شارژ کارتریج hp چقدر است؟

برای شارژ کارتریج اچ‌ پی، سایت‌ها و مراکزی را پیدا می‌کنید، که در ازای ارائه این خدمت، قیمت‌های دریافتی مختلفی را ارائه می‌دهند. کیفیت و قیمت پودر، پارامترهای تعیین‌کننده قیمت شارژ کارتریج هستند. برخلاف ادعای برخی از فعالان این صنف بر مبنای ارائه تونر و کارتریج اصلی، نمی‌توان اعتماد چندانی به آنها داشت، چون اصلا برای مصرف‌کننده قابل تشخیص نیست.

بهترین پیشنهادی که در این زمینه به شما می‌دهیم، همراه داشتن مشاوری دائمی برای دریافت این خدمت برای دستگاه‌های پرینتری که در اختیار دارید است. در واقع بهتر است اصلی‌ترین معیار برای دریافت خدمات پرینتر های Hp خود، مرکزی با سابقه فعالیت مناسب و خوشنامی در بین دیگر مصرف‌کنندگان باشد.

برای شارژ کارتریج پرینترهای لیزری و جوهرافشان کانن در محل و مراکزارائه دهنده خدمات، بهتر است شما هوشمندانه دست به انتخاب بزنید. با توجه به ظرافتی که در پرینترهای کانن شاهد هستیم و آنچنان که کارتریج، قطعه‌ای متشکل از اجزای کوچکتر از قبیل درام، مگنت، فوم، بلید، سیلد، چیپست، فنر ارت، پولار و فنر اتصال است، باید نهایت دقت را برای شارژ کارتریج داشته باشیم. تمام کارتریج موجود در بازار، با متوسط عمری خاص ساخته می‌شوند که بعد از آن زمان، امکان استفاده از آنها محدود شده و یا از بین می‌رود. با این حساب، در صورتی که یکسری حساسیت‌ها را در نحوه شارژ کاتریج پرینترهای کانن رعایت کنیم، به طولانی شدن عمر دستگاه نیز کمک کرده‌ایم. یکی از این موارد تعداد دفعاتی است که کارتریج کانن را شارژ می‌کنیم.

کارتریج های کانن را تا چند بار میتوان شارژ کرد ؟

کارتریج‌های لیزری را به تعداد دفعات خاصی می‌توانید شارژ کنید، که معمولا برای هر چاپگر، سه تا چهار بار تعریف شده است. بنابراین باید حواستان باشد که بیش از حد شارژ کارتریج را انجام ندهید، زیرا با این کار امکان آسیب به کارتریج شما وجود دارد، که در ادامه آن ممکن است که به پرینتر شما صدمه وارد شود. اگر تا کنون کارتریج کانن خود را 3 الی 4 بار شارژ کرده اید، بهترین کار خرید کارتریج کانن است. شما با این کار به نوعی سلامت دستگاه پرینتر خود را تضمین می‌کنید.

در ضمن این موضوع در کارتریج‌های جوهرافشان این‌گونه صدق می‌کند، که شما باید مراقب خشک نشدن جوهر کارتریج‌ جوهر افشان خود باشید. شاید بدانید در صورت استفاده نکردن از چاپگر، جوهر آن خشک شده و در این زمان به با پرینت گرفتن ممکن است به قطعات دیگر چاپگر آسیب وارد شود؛ بنابراین شما به عنوان یک کاربر، باید حواستان به اندازه جوهر موجود در کارتریج جوهرافشان باشد.

چرا شارژ کاتریج کانن در محل توصیه نمی‌شود؟

با توجه به اینکه در  اچ‌پی گالری برای انواع دستگاه‌های چاپگر، با توجه به ظرافت‌ و حساسیت‌هایی که یک پرینتر را شامل می‌شود، آنالیزهای مختلف توسط کارشناسان نیز انجام می‌‌شود، بهتر است سلامت پرینتر را در اولویت قرار دهید. اچ پی گالری به با استفاده از دستگاه‌های مکنده جهت شارژ کاتریج و سرویس رایگان و تست کامل قطعات آن ، به نوعی ضامن سلامت و بیشتر شدن عمر مفید دستگاه شما خواهند بود، اما اگر شما کارتریج خود را در محل شارژ کنید، کارتریج شما کامل تمیز نمی‌شود و با ریختن تونر جدید و انباشته شدن آن، کارتریج شما با مشکل مواجه می‌شود. در ضمن امیدواریم که سرطان‌زا بودن تونر را دست کم نگرفته باشید و با توجه به حفظ سلامت خود و دستگاهتان؛ شارژ کارتریج پرینترهای کانن خود را نیز کاملا حرفه‌ای انجام دهید.

مشاوره و سرویس رایگان شارژ کاتریج کانن

در صورتی که برای شارژ کارتریج‌ پرینترهای جوهرافشان و لیزری نیاز به مشاور داشتید، با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بهترین پیشنهاد را در اختیارتان قرار دهیم. برای در اختیار داشتن قیمت شارژ کارتریج پرینترهای جوهرافشان کانن و همین‌طور قیمت شارژ کارتریج لیزری، از طریق تماس با اچ‌پی گالری، می‌توانید اطلاعات لازم را کسب کنید.

همان‌طور که بسیاری از خانواده‌های ایرانی برای سلامت خود و اعضای خانواده، پزشکی را در کنارشان دارند، شما هم برایحفظ وضعیت مطلوبی که از دستگاه‌های پرینتر انتظار دارید، بهتر است مرکزی را به‌عنوان مشاوره همیشگی برای پرینترهای خود انتخاب کرده تا سلامت دستگاهتان را تضمین کنید.

نحوه شارژ کارتریج لیزری سامسونگ

برای دیدن نحوه شارژ کارتریج لیزری سامسونگ و اطمینان از درستی انجام کار، شما می‌توانید در دفتر اچ‌پی گالری، با کارشناسان ما همراه شوید، تا از نزدیک با تمام مراحل شارژ کارتریج پرینترهای سامسونگ آشنا شوید. در اچ پی گالری ، شارژ انواع کاتریج به صورت تخصصی و با در نظر گرفتن ویژگی‌های آن دستگاه انجام می‌شود.

پرینترهای سامسونگ نیز، جزو دستگاه‌هایی است که در بین مردم دارای محبوبیت است، بنابراین کاربران زیادی هم دارد. اگر در رابطه با شارژ کارتریج آگاهی کافی ندارید، لطفا از شارژ کارتریج‌های لیزری و جوهرافشان دستگاه‌های پرینتر سامسونگ محل کار و منازلتان خودداری کنید.

در ضمن، لازم است این موضوع را به شما یادآوری کنیم که برای شارژ کارتریج، باید در نظر داشته باشید. تعداد دفعات شارژ کارتریج لیزری، معمولا بین 3 الی 4 بار است و در صورتی که حد آن را رعایت نکنید، کارتریج شما آسیب می‌بیند.

زمانی که کارتریج آسیب دیده باشد، قطعات پرینترتان هم خراب می‌شود، بنابراین بعد از سه تا چهار بار شارژ کارتریج، بهتر است به منظور حفظ سلامت دستگاه خود، برای خرید کارتریج samsung اقدام کنید.

این موضوع در رابطه با کارتریج‌های جوهرافشان، به این صورت است که دائم باید در حال استفاده باشند، البته در صورتی که استفاده زیادی از پرینتر جوهرافشان خود نمی‌کنید، بهتر است به میزان جوهر موجود در آن دقت کنید، زیرا اگر کارتریج جوهرافشان شما خشک شود، پرینتر را با مشکل مواجه می‌کند. بنابراین، زمان پارامتر مهمی است که برای حفظ سلامت پرینتر و میزان استفاده باید به آن دقت کافی داشته باشید.

قیمت شارژ کارتریج لیزری سامسونگ

در مورد قیمت شارژ کارتریج لیزری سامسونگ، هزینه ثابتی در دست نیست، اما به صورت میانگین، از 35 هزار تومان شروع می‌شود و مابقی آن نیازمند بررسی میزان خرابی دستگاه و قطعات مورد نیاز آن است و همین موضوع ممکن است هزینه شارژ کارتریج را تغییر دهد. بنابراین هیچ‌گاه نمی‌توان با گرفتن یک مشاوره تلفنی، یا مطالعه مطالب موجود در وب‌سایت‌ها، به قیمت ثابتی از  تونر شارژ برای کارتریج‌های سامسونگ رسید.

آموزش شارژ کارتریج پرینترهای لیزری سامسونگ

راز آموزش شارژ کارتریج پرینترهای سامسونگ که نتیجه‌ای بدون نقص داشته باشد و پس از چند بار استفاده، در پرینتر شما مشکلی ایجاد نکند، در دست افرادی است که به صورت تخصصی به این امر می‌پردازند.

در صورتی که گمان می‌کنید، با دیدن ویدیوهایی در راستای شارژ کارتریج، می‌توانید تبدیل به کسی شوید که دوره آموزش شارژ کارتریج پرینترهای لیزری سامسونگ را گذرانده و توان تعویض بدون نقص تونر و شارژ کارتریج را دارد. باید به شما بگویم که سخت در اشتباهید و بهتر است، اپراتوری را برای دستگاه‌های چاپگر منزل و محل کار در کنارتان داشته باشید.