ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید ابعاد مختلف اندیشه امام خمینی(ره) برای جامعه تبیین شود.


حجت الاسلام سید رضا افتخاری روز شنبه در نشست هماهنگی گرامیداشت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) با حضور روحانیون مستقر، افزود: پیش از انقلاب اسلامی اگر کسی کوچک‌ترین مخالفتی با رژیم شاهنشاهی داشت، تمام خانواده و اقوام آن در همه عرصه‌ها محدود و با مشکلات متعدد رو به رو می‌شدند.


وی با بیان اینکه تولید فکر، اندیشه و پرورش معلم، اهلیت آموزش دهنده را طلب می‌کند، اظهارکرد: باید هویت انقلاب اسلامی مورد توجه قرار بگیرد.


مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تبلیغات و فضا سازی ها بر علیه کشور، خاطرنشان کرد: باید تبیین مناسبی در محورهای مختلف انقلاب اسلامی داشته باشیم.  ما گوهری به نام انقلاب اسلامی داریم و باید از ظرفیت‌های بی نظیر داخلی به نحو مطلوبی استفاده کرد.


افتخاری بر تبیین شرایط پیش از انقلاب برای نسل جوان تاکید و تصریح کرد: تمام انسان‌های اهل آزادگی نسبت به امام خمینی (ره) و اندیشه ایشان ارادت دارند و باید در محور تبیین این تفکر نیز گام‌های محکم‌تری برداشته شود.


وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی توسعه و رشد در بسیاری از زمینه‌ها را رقم زد، ادامه داد: باید تبیین ظرفیت‌ها در همه ابعاد اجرایی شود. به برکت انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیار مهمی در کشور محقق شده است.


مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید زیبایی‌های انقلاب اسلامی و حرکت امام و رهبری دیده شود، عنوان کرد: گسترش ظرفیت‌های تبیینی برای جامعه ضروری است. دولت سیزدهم، در زمینه‌های مختلفی دولت دستاوردهای مناسبی داشته که بخشی از آن بهبود روابط با کشورهای منطقه است.


افتخاری با بیان اینکه باید بهبود توسعه در همه محورها را داشته باشیم، اظهارکرد: در مباحث اقتصادی نیز باید رفع مشکلات اجرایی شود. برخی در داخل راه توسعه را در پریدن در آغوش آمریکا می‌دانند و این مباحث در حالی است که آمریکا بی سابقه ترین مشکلات را در تاریخ خود تجربه می‌کند.


وی با بیان اینکه نباید بیرق آمریکا را به دوش بکشیم و تفکر آمریکایی را پیگیری کنیم، افزود: در زمان طاغوت ما تنها فلک زدگی را در کشور شاهد بودیم.


مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در آمریکا میزان رضایت از دولت به ۱۸ درصد کاهش پیدا کرده است، گفت: وضعیت در اروپا و آمریکا دچار سختی است. حرکت به سمت حکومت علوی از محورهای انقلاب بود و باید برای تحقق این مهم گام به گام با هوش، درایت و تقوا اقدام کرد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا
لینک مطالب دیگردستگاه تصفیه آب