تهران- ایرنا- عضو شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری با حوزه و روحانیت، گفت: باید با اطلاع رسانی مناسب و دقیق اقدامات و تلاش‌های دولت در حوزه‌های مختلف عمرانی و اقتصادی را تشریح کنیم و اجازه ندهیم دشمن با روایت‌های دروغین مردم را ناامید سازد.


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی روز یکشنبه در نشستی با مشاوران امور روحانیت استانداری‌های سراسر کشور با اشاره به اینکه در شرایط کنونی باید از همه جهات کمک حال دولت و شخص ریاست جمهوری باشیم، گفت: رئیس جمهوری همواره از نقد و گفت و گو استقبال کرده است.


عضو شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری با حوزه و روحانیت با تصریح بر اینکه دولت سیزدهم با روحیه مردمی و با تمام ظرفیت در میدان خدمت به مردم حضور دارد، افزود: افتتاح طرح‌های عمرانی در استان‌های کشور نشان از تلاش شبانه‌روزی دولت دارد.


تقوی خاطرنشان کرد: حرکت‌های بزرگ اقتصادی دیر نتیجه می‌دهد، اما اثرات مثبت بر زندگی و سفره معیشتی مردم می‌گذارد.


وی افزود: سفره مردم بسیار مهم است و در این خصوص باید همه مجموعه نظام در تقویت توان معیشتی جامعه کمک کنند.


رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به وقایع اخیر کشور اشاره کرد و گفت: دشمن با تشویق اغتشاشات به دنبال ناامن کردن کشور بود که همچون همیشه با شکست و ناکامی مواجه شد.


حوزه فعالیت روحانیت در استانداری‌های سراسر کشور از دیگر محورهای مورد اشاره حجت الاسلام و المسلمین تقوی در این نشست بود که گفت: حوزه کاری روحانیت در استانداری‌ها باید روشن و از ظرفیت آنها برای تبیین و روشنگری سیاست‌ها و اقدامات دولت استفاده بیشتر شود.


تقوی افزود: روحانیت در استانداری‌های سراسر کشور ظرفیت خوبی در کمک به تحقق برنامه‌های راهبردی  و کلیدی دولت دارند.


وی، مردمی کردن کارها و تقویت ارتباط دولت با بدنه جامعه را از دیگر ظرفیت‌های روحانیت در استانداری‌ها برشمرد و عنوان کرد: روحانیت با حضور در مساجد، نماز جمعه و هیات‌های مذهبی در ارتباط و تعامل نزدیک با آحاد جامعه است و این امر فرصت مناسبی برای تبیین سیاست‌ها و همراه ساختن بیشتر مردم با برنامه‌های دولت است.


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از مشاوران امور روحانیت استانداری‌ها خواست که با جامعه خواص و نخبگان استان در تعامل و همفکری مداوم باشند و از ظرفیت‌های این بخش برای تحقق هر چه بیشتر سیاست‌های دولت در استان‌ها کمک گیرند.


تقوی اظهار کرد: باید با اطلاع رسانی مناسب و دقیق اقدامات و تلاش‌های دولت در حوزه های مختلف عمرانی و اقتصادی را تشریح کنیم و اجازه ندهیم دشمن با روایت‌های دروغین مردم را ناامید سازد.