ایسنا/فارس رئیس سازمان آتش نشانی شیراز، از وقوع یک فقره آتش‌سوزی گسترده در یک کارگاه مبلسازی واقع در سلطان آباد شیراز خبر داد و با اشاره به اطفای کامل آن از برجای ماندن سه مصدوم داد.


هادی عیدی‌پور شنبه ۱۳ خرداد در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: آتش سوزی یک کارگاه مبل سازی واقع در سلطان آباد ساعت ۱۴ و ۲۲ دقیقه امروز به سامانه ١٢٥ مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام و بلافاصله تیم‌های عملیاتی از ٧ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.


او ادامه داد: با رسیدن تیم نخست و ارزیابی فرمانده عملبات، خودروهای اعزامی از ٥ ایستگاه در محل حادثه مستقر شدند.


عیدی‌پور اضافه کرد: آتش‌نشانان با حضور به‌موقع مانع سرایت آتش به نقاط همجوار این کارگاه که مملو از چوب، ام‌دی‌اف، ابر و دیگر مواد اشتعالزا بود، شدند و در نهایت با لکه‌گیری کامل، آتش را اطفاء کردند.


او خاطرنشان کرد: این حریق در یک سوله ۴۰۰ متر مربعی رخ داده بود و به دلیل مملو بودن کارگاه از چوب و مبلمان به سرعت گسترش و در حال سرایت به منازل مسکونی بود.


رئیس سازمان آتش نشانی شیراز، افزود: به دلیل حساسیت عملیات آتش نشانان از چند جهت و با چند رشته لوله آبدهی پر فشار عملیات اطفای حریق را آغاز کرده و با آبگیری متوالی، خنک کردن و لکه گیری بعد از مدتی تلاش بی وقفه توانستند حریق را مهار و خاموش کنند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا
لینک مطالب دیگرراهنمای خرید دمپایی