اردبیل- ایرنا- امام جمعه بیله سوار گفت: تلاش شبانه روزی دشمنان در جهت تحریف حقایق و وارونه جلوه دادن وضعیت جمهوری اسلامی ایران است و همه مسئولان کشور و نخبگان جامعه باید آستین بالا بزنند و در قالب جهاد تبیین ، در صدد زدودن افکار منفی از ذهن‌های مردم باشند و به تزریق امید بپردازند.


به گزارش ایرنا،حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های نماز جمعه بیله‌سوار  اظهار کرد:مسئله راه و آب کشاورزی از جمله مطالبات مردم  در شهرستان است و از  استاندار اردبیل در خصوص تلاش‌های شبانه روزی در جهت تخصیص اعتبارات لازم برای پروژه چهاربانده بیله سوار_ گرمی تشکر می‌کنیم.


وی افزود: برنامه‌ریزی برای مدیریت آب کشاورزی در شهرستان ضروری است و  تمهیدات لازم در بحث مدیریت تامین آب مزارع کشاورزی شهرستان باید  صورت گیرد تا این منطقه محروم مرزی همانند پارسال با بحران مواجه نگردد.


حجت الاسلام عزیزی رسیدگی به مشکلات مردم را اولویت مسئولان عنوان کرد و گفت: مسئولان دولتی در برخورد با ارباب رجوع، اولویت و هدف‌شان حل مشکلات مردم باشد که بزرگترین سرمایه نظام همانا این مردم غیور هستند که همیشه در خط مقدم جبهه‌های مختلف پای کار هستند.


وی  برنامه‌ریزی در حوزه اشتغال، تولید و جذب سرمایه گذاران را اولویت مسئولان در سال آینده عنوان کرد و افزود: با توجه به مرزی بودن و موقعیت شهرستان بیله‌سوار پیوست مرزی در شهرستان در دستور کار مسئولان دولتی قرار گیرد.


امام جمعه بیله سوار با اشاره به فرا رسیدن میلاد باسعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار گفت:، سپاه بزرگترین و قوی‌ترین اهرم صیانتی نسبت به آرمان‌های انقلاب و نظام است.


عزیزی همچنین ضمن تبریک فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت عباس(ع) و روز جانباز، به رشادت های جانبازان هشت سال دفاع مقدس و نیز مدافعان حرم اشاره کرد و گفت: آسایش و امنیت کشور مدیون پاسداران و جانبازان است و  این عزیزان در تمامی دوره‌های پس از پیروزی انقلاب سینه خود را سپر کرده و در برابر استکبار جهانی و عوامل آن ایستادند.


رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار ضمن اشاره به روز احسان و نیکوکاری، از احسان پرشور خیرین منطقه در راستای کمک به کمیته امداد امام خمینی(ره) در این ایام تقدیر و تشکر  کرد.


بیله‌سوار در شمال  اردبیل قرار دارد.