تهران – ایرنا – مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی در پیامی با گرامی‌داشت یاد و خاطره استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری؛ معلم بزرگ جمهوری اسلامی ایران و تمام معلمان شهید اقوام، مذاهب و پیروان ادیان توحیدی، این روز را به همه معلمان تبریک گفت.


به گزارش حوزه دولت ایرنا،  ماموستا عبدالسلام کریمی در بخشی از پیام تبریک به معلمان نوشت: بی‌گمان هر جامعه بشری در صورتی شکوفا، شاداب و ماندگار است که روح فرهنگ در آن جاری باشد. دوازدهم اردیبهشت‌ ماه، یادآور اخلاص، شکوه و عظمت زنان و مردان فرهنگ دوست و عاشقی است که در عرصه تزکیه و تعلیم، زیباترین جلوه‌های عاشقی، ایثارگری و جانفشانی را به تصویر کشیده اند.


مشاور رئیس جمهور در ادامه پیام این روز فرخنده را به تمام معلمان پرافتخار این سرزمین، به خصوص معلمان عزیز اهل سنت، پیروان ادیان توحیدی و اقوام ایرانی، تبریک گفت و نوشت: بی‌گمان هر جامعه بشری در صورتی شکوفا، شاداب و ماندگار است که روح فرهنگ در آن جاری باشد. ما ایرانیان مفتخریم که نخستین مدارس فرهنگ و تمدن بشری به دست معلمان پرافتخار این سرزمین در پهنه گیتی تاسیس شده است.  


کریمی در پایان این پیام گفت: ایرانیان مهد فرهنگ و تمدن جهان و ایرانیان افتخارآفرینان عرصه فرهنگ، هنر و علم آموزی در جهان بشری بوده‌اند. این افتخارات تاریخی مرهون تلاش و همت معلمان پاکباخته و فرهنگ دوست ایران زمین است و به عنوان مشاور رییس‌جمهور برابر عظمت، اخلاص و ایثار این عزیزان عرصه تعلیم و تربیت، سر تعظیم فرو می‌آورم و از خداوند متعال، برای تمام جهادگران عرصه تعلیم و تربیت، تداوم خدمت توام با کرامت، بهروزی و سلامتی را مسألت ‌دارم.




آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40