تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: دیدار برابر پرسپولیس دشوار است و امیدوارم بازیکنان در این مأموریت، وظایف‌ خود را به درستی انجام دهند و تا پایان مسابقه، داوری بی‌نقصی را ببینیم.


به گزارش ایرنا، سیدمجتبی حسینی درباره دیدار این تیم برابر پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به تعطیلات طولانی، در ۴۷ روز گذشته فقط یک بازی مقابل استقلال انجام دادیم و روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم. سعی کردیم با تمرینات سخت و انجام دیدارهای دوستانه بازیکنان‌ را در فرم خوب نگه داریم.


وی افزود: تعطیلات طولانی‌مدت برای یک باشگاه معضل است اما سعی کردیم برای این تعطیلی برنامه‌ریزی داشته باشیم و امیدوارم این برنامه‌ریزی جواب داده باشد. تمامی تیم‌ها به دلیل تعطیلی با مشکل مواجه شدند. در هر صورت با این شرایط برنامه‌ریزی خوبی کردیم و امیدوارم یک بازی آبرومند و در شان باشگاه پیکان داشته باشیم.


سرمربی تیم فوتبال پیکان عنوان کرد: همکاری خوبی با سرمربی پرسپولیس داشتم اما امروزه همه از نظر تاکتیکی شناخت خوبی از هم دارند و عملکرد بازیکنان در زمین، صحبت می‌کند. فوتبال بازی اشتباهات است و امیدوارم فردا بازیکنان ما کم اشتباه بوده و از اشتباهات حریف استفاده کنند. به حواشی کاری نداریم و به دنبال بازی آبرومند و قوی هستیم.


وی با اشاره به اینکه دیدار برابر پرسپولیس دشوار است، گفت: امیدوارم بازیکنان در این مأموریت، وظایف‌ خود را به درستی انجام دهند و تا پایان مسابقه، داوری بی‌نقصی را ببینیم و داور خوب این بازی، با حضور تماشاگران بتواند قضاوت خوبی داشته باشد.


سرمربی تیم فوتبال پیکان در پایان با تشکر از مدیرعامل باشگاه پیکان، یادآور شد: او توجه خوبی به پرداختی بازیکنان و معوقات فصل قبل داشت. امیدوارم بازیکنان قدر این محبت را بدانند و فردا یک هدیه خوب به مجموعه باشگاه بدهند.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40