فیلم‌های بی‌گیشه و سرگشتگی‌های آقای بازیگر/مسعود کیمیایی جراحی شد


تهران-ایرنا- در دهمین بسته خبری از چهلمین جشنواره فیلم فجر می‌خوانیم…


  • دولت سیزدهم به اهمیت فرهنگ و حمایت همه جانبه از هنر متعهد باور دارد


    دولت سیزدهم به اهمیت فرهنگ و حمایت همه جانبه از هنر متعهد باور دارد


    تهران – ایرنا – وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به بازدید رییس…


  • دبیر جشنواره فیلم فجر: صیانت از آرا و صحت نتایج نظرسنجی برای ما اصل است


    دبیر جشنواره فیلم فجر: صیانت از آرا و صحت نتایج نظرسنجی برای ما اصل است


    تهران-ایرنا- دبیر چهلمین جشنواره فیلم فجر در پی نامه رئیس سازمان سینمایی…


  • موسیقی فیلم جنگی «۲۸۸۸» عاشقانه است

    تهران – ایرنا – وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به بازدید رییس جمهور از نمایشگاه آثار تجسمی هنر انقلاب گفت: سخنان آیت الله رییسی درباره ظرفیت هنر برای جهاد تبیین و نیز موضوع اقتصاد هنر، نشان از باور دولت سیزدهم به اهمیت مقوله فرهنگ و اهتمام حمایت همه جانبه از هنر متعهد دارد.


    به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، محمدمهدی اسماعیلی روز چهارشنبه با انتشار یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود تصریح کرد: بازدید امروز رئیس جمهور محترم از نمایشگاه آینه در آینه (آثار تجسمی هنر انقلاب در سال های ۵۳تا۶۳) و سخنان دقیق و پرنکته ایشان پیرامون ظرفیت هنر برای جهاد تبیین و نیز موضوع اقتصاد هنر نشان از باور دولت سیزدهم به اهمیت مقوله فرهنگ و اهتمام بر حمایت همه جانبه از هنر متعهد دارد.


    عضو کابینه دولت سیزدهم تاکید کرد: حضور آیت الله رییسی در رویدادهای فرهنگی و هنری مایه دلگرمی اصحاب فرهیخته فرهنگ و هنر است.


    به گزارش ایرنا، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه با حضور در موزه هنرهای معاصر، از آثار نقش بسته در نمایشگاه آینه در آینه (آثار تجسمی هنر انقلاب در سال های ۵۳ تا ۶۳ ) بازدید و سپس در دیدار با جمعی از هنرمندان هنرهای تجسمی کشور آثار خلق شده توسط هنرمندان را جلوه اندیشه، خرد و نگاه هنرمندانه آنها توصیف کرد.


    در این بازدید محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامیرئیس جمهور را همراهی کرد.