بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار کارگزاران حج


تهران- ایرنا- رهبر انقلاب اسلامی امروز چهارشنبه در دیدار با کارگزاران حج فرمودند: دولت‌های…


  • رژیم صهیونیستی دولت‌هایی را که به سمت عادی‌سازی روابط با آن رفتند استثمار می‌کند

    تهران- ایرنا- عضو جامعه روحانیت مبارز، حج را ستون حرکت جهان اسلام و پایگاهی برای تبادل اطلاعات و ارتباطات میان مسلمانان جهان دانست و گفت: یکی از وظایف در حج، افشاگری نسبت به فرهنگ جنایتکارانه و کودک‌کش رژیم صهیونیستی است.


    حجت‌الاسلام‌ احمد سالک در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب ایرنا درباره افشای توطئه صهیونیست‌ها برای عادی‌سازی روابط با کشورها در حرکت عظیم حج، گفت: رژیم صهیونیستی فرزند نامشروع انگلیس، آمریکا و استکبار جهانی است.


    وی افزود: وقتی توطئه عادی‌سازی روابط برخی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی از سوی استعمارگران طراحی شد، صهیونیست‌ها در جهان سه نقطه را برای تمرکزشان انتخاب کردند که  یکی از آن‌ها، بیت‌المقدس بود و حرکت‌های خود را از این نقطه آغاز کردند.


    آغاز مهاجرت معکوس یهودیان از سرزمین‌های اشغالی


    عضو جامعه روحانیت مبارز عنوان کرد: اکنون حدود ۷۰ سال است که صهیونیست‌ها زمین و زندگی مردم مسلمان، ‌یهودی و مسیحی را در فلسطین اشغال کرده‌اند و با پشتیبانی آمریکا و سایر کشورهای اروپایی و حتی غیر اروپایی در این منطقه به عنوان غده سرطانی حضور دارند.


    سالک تصریح کرد: البته سیاست‌ رژیم صهیونیستی این بود که از «نیل تا فرات» حکومت جهانی صهیونیست تشکیل دهد و یک حکومت در جهان باشد اما امروز بعد از گذشت سالیان دراز، ما شاهد هستیم که این رژیم غاصب رو به اضمحلال است.


    وی ادامه داد: امام راحل (ره) به خوبی فرمودند که رژیم صهیونیستی باید از جغرافیای جهانی محو شود و مقام معظم رهبری هم عنوان کردند این رژیم ۲۵ سال دیگر را نمی‌بیند و تا آن زمان نابود می‌شود. اکنون که چند سالی از این سخن بسیار مهم گذشته، شاهد هستیم یهودیانی را که از سراسر دنیا به آنجا برده‌اند، مهاجرت معکوس را آغاز کرده‌اند.


    حجت‌الاسلام سالک خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی که خود را تنها لشکر قدرتمند جهان معرفی کرده بود و گنبد آهنین داشت، امروز در مشت قدرتمند مقاومت فلسطین، لبنان و کشورهای اسلامی قرار دارد و اقتداری که ادعایش را داشت در هم شکسته شده است.


    روابط با رژیم صهیونیستی مزدوری برای آمریکاست


    نماینده ادوار مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: صهیونیست‌ها برای حفظ خود دست و پا می‌زنند و به دنبال ایجاد رابطه با کشورهای عربی منطقه هستند؛ بهترین کاری هم که به ذهن آنها می‌رسد همین ارتباط با کشورهاست که با فریب‌کاری با بن‌سلمان و حکام بحرین و امارات و جاهای دیگر نشست و برخاست‌ کرده‌اند.


    وی متذکر شد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب عنوان کردند، روابط با رژیم صهیونیستی برای کشورهای عرب و خاورمیانه جز ضرر و مزدوری برای آمریکا هیچ نفعی نخواهد داشت؛ زیرا رژیم صهیونیستی واسطه این جنایت است.


    سالک افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار دست‌اندرکاران و کارگزاران حج بسیار راهبردی و اساسی بود که تأکید فرمودندحج، ستون حرکت جهان اسلام و پایگاه بسیار مهمی برای تبادل اطلاعات و ایجاد ارتباطات میان مسلمانان جهان و همدلی است.


    حج بهترین جایگاه برای اتحاد علیه رژیم صهیونیستی است


    نماینده سابق مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از موضوعات در حج، افشای روابط رژیم صهیونیستی با کشورهای مختلف و دنیای اسلام است؛ ولیکن دلایل آن باید برای مردم بیان شود تا بدانند رژیم صهیونیستی جایگاهی نیست که به آن تکیه کنند و این ارتباطات برای ما نفعی نخواهد داشت. لذا یکی از وظایف در حج، افشاگری نسبت به فرهنگ جنایتکارانه کودک‌کش رژیم صهیونیستی است.


    سالک افزود: پشتوانه رژیم صهیونیستی در انجام جنایت‌هایش، آمریکا و تفاله‌های سیاسی و مزدوران سازمان‌های سیا و موساد و منافقینی هستند که از ایران فرار کرده‌اند و در جنایات رژیم صهیونیستی در طول همه این سال‌ها شراکت دارند.


    وی در همین راستا تأکید کرد که «امروز باید در جهان اسلام وحدت و انسجام علیه رژیم صهیونیستی شکل بگیرد» و گفت که بهترین جایگاه برای شکل‌گیری این وحدت، حج است.



    آی‌پی شما:


  • مرورگر شما:


    آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40