تهران- ایرنا- دبیر کل کمیته ملی المپیک بر حمایت همه جانبه این نهاد ورزشی از رشته هندبال تاکید کرد و گفت: ظرفیت خوبی در این رشته برای قرار گرفتن روی سکوهای مختلف آسیایی و جهانی دارد.


به گزارش ایرنا؛ علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال به همراه وسلین وویچ سرمربی جدید تیم ملی با حضور در کمیته ملی المپیک با کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک دیدار و گفت‌وگو کردند. در این دیدار کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک، فدراسیون هندبال از فدراسیون‌های برنامه محور و پرتلاش خواند و گفت: با تاکیدات صالحی‌امیری مبنی بر حمایت از فدراسیون‌های برنامه محور و پر تلاش، کمیته ملی المپیک حمایت خوبی از این فدراسیون دارد.


سعیدی تصریح کرد: هندبال از رشته‌های پربرخورد است به همین دلیل کارشناسان و امکانات آکادمی ملی المپیک در خدمت ملی‌پوشان و کادر فنی تیم ملی هندبال خواهد بود. ما برنامه‌ریزی خوبی در خصوص انجام تست‌های آمادگی جسمانی در تیم‌های مختلف ملی جهت جلوگیری از آسیب‌های ورزشی داریم و برای هندبال نیز همین برنامه را اجرا خواهیم کرد.


دبیر کل کمیته ملی المپیک خطاب به وسلین وویچ سرمربی جدید تیم ملی هم گفت: قطعا هندبال ایران با مدیریت خوبی که پاکدل دارد در کنار زحمات شما، ظرفیت خوبی برای قرار گرفتن بر روی سکوهای مختلف آسیایی و جهانی  دارد که این امر مستلزم برنامه‌ریزی، استعداد یابی، تامین امکانات و دیدارهای مختلف تدارکاتی است و در این زمینه کمیته در حد توان حمایت همه جانبه‌ای از هندبال خواهد داشت.


سرمربی مونته‌نگرویی تیم ملی هندبال مردان در این جلسه گفت: خوشحالم که در کمیته ملی المپیک در خدمت شما هستم و می‌دانم که از بزرگان کاراته ایران بودید و سوابق ارزنده‌ای دارید. شاید برای شما جالب باشد که بگویم نخستین رشته ورزش‌ام کاراته بود و دارای کمر بند مشکی هستم.


وی تصیریح کرد: از حمایت‌های رییس کمیته ملی المپیک از هندبال تقدیر و تشکر می‌کنم. چون اطلاع دارم که نگاه ویژه‌ای به هندبال داشته و از حامیان این رشته هستید. این موضوع ما را دلگرم‌تر می‌کند. در خصوص آسیب‌های ورزشی به نکته درستی اشاره کردید و این نشان می‌دهد به‌خوبی به ماهیت ورزش‌های مختلف آگاهی دارید. بسیار علاقه‌مندم از آکادمی ملی المپیک نیز بازدید کنم . پس از ورود به ایران مسئولان فدراسیون طوری با من برخورد کردند که احساس کردم سال‌هاست در این کشور زندگی می‌کنم. بدون تردید تمام توانم را برای رشد و موفقیت هندبال ایران به‌کار خواهم بست.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40