تهران- ایرنا- کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: در دیدار با صنعت نفت آبادان به 3 امتیاز پیش از شهرآورد نیاز داشتیم و برتری برابر این تیم اهمیت زیادی داشت.


به گزارش ایرنا، وریا غفوری پس از پیروزی استقلال برابر صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: کسب این برد خیلی برای ما اهمیت داشت تا همچنان فاصله را حفظ کنیم.


وی افزود: بعد از چند سال با اختلاف امتیاز بیشتری نسبت به پرسپولیس به پیشواز بازی بزرگ شهرآورد می رویم. همه چیز عالی است.


کاپیتان تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: بعد از آسیبی که در نیم فصل اول دیدم الان شرایط خوبی دارم و می توانم به تیمم کمک کنم.


وی اضافه کرد: هنور هیچ چیز قطعی برای قهرمانی استقلال وجود ندارد و بازی های سختی را در پیش داریم. اینکه تصور کنیم از الان قهرمان لیگ برتر هستیم، تصوری ساده‌لوحانه است اما هفته به هفته با تمرکز کامل و متحدتر از همیشه جلو می رویم و بازی ها را می بریم تا بتوانیم به هدف خود برسیم.


غفوری یادآور شد: تاکتیک و برنامه تیمی خود را داریم و طبق معمول مانند هر هفته بازی می کنیم. دیدار با پرسپولیس دشوار است و تمرکز بیشتری را می طلبد و امیدوارم که پیروز میدان شویم.


وی ادامه داد: احساس می کنم امسال بیشتر به شکل یک تیم هستیم و امیدوارم به جام قهرمانی برسیم. همه چیز عالی است. هیچ سوال حاشیه ای هم راجب فرهاد مجیدی و مظلومی نپرسید.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40