بندرعباس- ایرنا – استاندار هرمزگان گفت: ۱۰ هزار میلیارد ریال در سفر رییس جمهور به هرمزگان برای برق رسانی به سایت‌های پرورش میگو این استان مصوب شد که تاکنون ۶ مجتمع از این مهم بهره‌مند شده‌اند.


به گزارش ایرنا، مهدی دوستی روز پنجشنبه در بازدید سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهور از سایت پرورش میگوی جامع سازان ساحل جنوب بندرعباس افزود: روند برق رسانی به مزارع پرورش میگو استان هرمزگان همچنان ادامه دارد و تا سال ۱۴۰۲ تمامی ۱۰ هزار میلیارد ریال مصوب شده، اختصاص پیدا می‌کند.


وی با بیان اینکه برق رسانی به مزارع پرورش میگو موجب افزایش تولید و اشتغال می‌شود، اظهار داشت: این مهم پیرو سفر رییس جمهور به هرمزگان و در راستای مصوبه‌های این سفر بوده که بخش قابل توجهی از دغدغه‌های تولیدکنندگان میگوی پرورشی و بهره‌برداران مزرعه‌های پرورش میگو را مرتفع ساخته است.


برق رسانی مجتمع‌های پرورش میگو برای ۳۰ هزار خانواده اشتغال ایجاد می‌کند
مدیرکل شیلات هرمزگان نیز گفت: ۵۰ هکتار از زمین های پرورش میگو استان به بیش از ۵۰۰ مگاوات برق رسانی نیاز دارند که در صورت تحقق شاهد ارزآوری یک میلیارد دلاری پرورش میگو و ایجاد اشتغال برای ۳۰ هزار خانواده خواهد بود.
عبدالرسول دریایی تصریح کرد: در صورت تداوم حمایت مسوولان از مجموعه شیلات، بی شک فعالیت‌های شیلاتی می‌تواند به عنوان محور اصلی توسعه پایدار استان هرمزگان نقش آفرین باشد.


«سوم خردادماه امسال تفاهم‌نامه احداث تاسیسات تامین و توزیع برق به بیش از هفت هزار هکتار از زمین‌های پرورش میگو در هرمزگان در راستای اجرای مصوبه سفر رییس جمهور به استان، با حضور استاندار منعقد شد»
سایت پرورش میگو جامع سازان ساحل جنوب یکی از بزرگترین مزرعه های پرورش میگوی بندرعباس در ۲ مرحله و در زمینی به مساحت ۹۰۰ هکتار اجرا شده است که دارای ۳۶۰ استخر و ۱۵‌مزرعه است و ظرفیت فعلی تولید میگوی آن یکهزار تن در سال است.


سید صولت مرتضوی؛ معاون اجرایی رییس جمهور امروز پنجشنبه به منظور بازدید از ظرفیت‌های تجاری و اقتصادی هرمزگان از جمله بندر شهید رجایی و مزارع پرورش میگو به این استان سفر کرده است.


وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>آیفون تصویری “https://mz724.ir/”>بلیط هواپیما موج زمزم “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت “https://www.mehrparvaz.com/”>آژانس هواپیمایی مهرپرواز “https://www.alefbatour.com/”>آژانس هواپیمایی الفبای سفر “https://www.trip.ir/”>بلیط هواپیما ارزان “https://upmusics.com/category/dl-nuhe-madahi/”>نوحه های محرم “https://www.eligasht.com/”>قیمت بلیط هواپیما