تهران- ایرنا- ستاره تیم ملی فوتبال دانمارک که در جریان یورو ۲۰۲۰ دچار حمله قلبی شده بود، از مکالمات خود با بهیاران و درخواستش از آنان در آمبولانس پرده برداشت.


به گزارش ایرنا، «کریستین اریکسن» هشت ماه بعد از حادثه یورو ۲۰۲۰، در مراسم معارفه باشگاه برنتفورد از تلاش زیادی که او در مدتی کوتاه برای بازگشت به سطح اول فوتبال انجام داده، پرده برداشت.


اریکسن در این باره گفت: در آمبولانس که بودم حتی به بهیارها گفتم «کفش‌هایم برای شما، دیگر به آن نیازی ندارم.»


وی افزود: چند روز بعد همین حرف را به سابرینا، نامزدم زدم و البته این را هم گفتم که ممکن است شرایط عوض شود. شرایط به سرعت عوض شد اما فرآیند طولانی را طی کردم تا به حال امروزم برسم؛ اینکه چراغ سبز کامل را دریافت کرده و به معنای واقعی متقاعد شوم که می‌توانم دوباره بازی کنم. البته فراموش نکرده‌ام که چطور بازی کنم و بدنم هنوز همان قبلی است و هدف و توانایی‌هایم همچون گذشته خواهد بود. می‌خواهم ثابت کنم همان بازیکن قبلی هستم.


اریکسن پس از آن حادثه که در جریان دیدار تیم ملی کشورش برابر فنلاند رخ داد، دیگر پا به توپ نشده است. خالی از لطف نیست که بدانیم اریکسن در تیم انگلیسی برنتفورد با «سامان قدوس» ستاره تیم ملی ایران هم‌تیمی شده است.


با این وجود، مرد ۲۹ سال دانمارکی با قراردادی کوتاه‌مدت تا پایان فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ به برنتفورد پیوسته و روز دوشنبه به منظور آماده‌سازی بیشتر در دیداری دوستانه و پشت درهای بسته به میدان خواهد رفت.


اریکسن پس از آنکه به توصیه پزشک مجبور به استفاده از دستگاه تنظیم کننده ضربان قلب(ICD) شد، باشگاه اینترمیلان را ترک کرد زیرا براساس مقررات فدراسیون فوتبال ایتالیا استفاده از چنین دستگاهی برای ورزشکاران حرفه‌ای ممنوع است.