بوشهر- ایرنا- نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز از برکت انقلاب اسلامی کارهای مهم در کشور انجام شده اما دشمن از طریق فضای آلوده مجازی همه افتخارهای این نظام را مورد هجمه قرار داده است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید رضا تقوی در جمع مردم استان بوشهر افزود: دشمن فضای آلوده مجازی را صحنه ای برای ضربه زدن به افکار و اندیشه های مردم انتخاب کرده و همه افتخارات این ملت را در این فضا مورد هجمه قرار داده است.


وی اضافه کرد: اگر چه هنوز مشکلاتی در حوزه معیشتی مردم وجود دارد اما انقلاب اسلامی بعد از ۴۳ سال گام‌های مهم برداشته و خدمات قابل توجهی ارائه کرده است هرچند نیروهای انقلاب و در راس آنها رهبر معظم انقلاب و دولت مردمی و خدمتگزار هنوز هم قانع نیستند و در مقابل این ملت شرمنده زده هستند.


عضو شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور و مشاور رئیس جمهور افزود: از برکت انقلاب اسلامی امروز دانشگاه‌ها توسعه یافته، عدالت آموزشی تا جایی بال گسترده که از برکت این انقلاب ۱۰ میلیون دانش آموخته و چهار میلیون دانشجو در کشور وجود دارد.


وی ادامه داد: در زمان حاضر بیش از ۶۵ هزار نفر عضو هیات علمی این کشور هستند که به پرورش و تربیت نسل جوان این سرزمین می پردازند و پنچ هزار شرکت دانش بنیان با ۱۷ هزار متخصص به عنوان جریان بالنده وجود دارد.


تقوی اضافه کرد: احداث ۲۱۰ هزار کیلومتر جاده، ارتقای خط ریلی از چهار هزار کیلومتر به بیش از ۱۰ هزار کیلومتر، افزایش ظرفیت بنادر از ۱۰ میلیون به ۲۰۰ میلیون تن، ارتقای سدهای مخزنی از ۱۳ به ۴۰۰ سد، برق رسانی به بیش از  ۹۹ درصد روستاها زیر ۲۰ خانوار و برق رسانی به ۱۰۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار، آبرسانی به ۹۶ درصد روستاها، تقویت تولید ملی، صنایع مختلف و فولاد، افزایش رتبه علمی ایران از ۵۳ به ۱۵ و کسب رتبه هفتم، هشتم و نهم در برخی رشته‌ها، ارتقای امید به زندگی از ۵۴ به ۷۵ سال و کسب رتبه چهارم در تحصیل از افتخارات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در ۴۳ سال گذشته است.


 نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ایران اسلامی به عنوان یک ابرقدرت در سطح بین المللی مطرح است.


تقوی اضافه کرد: اما امروز دشمنان این همه دستاورد و عظمت را نادیده می گیرند و جای بسی تاسف است که نفوذی هایی که در این مملکت سر سفره انقلاب نشسته اند و آرزو می کنند که ای کاش زمان شاه بود این درحالی است که شاه خبر نداشت که بر سر این ملت چه می گذرد.


وی اضافه کرد: خدماتی که انقلاب اسلامی به این ملت کرده بی شمار است به نحوی که حتی در زمان جنگ هشت ساله که کشور با همه نیروهای استکباری می جنگید نیز دست از عمران، آبادانی و خدمت رسانی به مردم برنداشته است.


تقوی اضافه کرد: آمریکای مستکبر بدون توجه به حرف کسی اگر در همین شرایط به رژیم سیاسی کشوری اخم کند نظام آن کشور از هم می پاشد اما ملت ایران با پشتوانه دینی، معنوی و عاشورایی خود ۴۳ سال با اقتدار در مقابل این کشور ایستاده و خم به ابرو نیاورده و محکم و استوار به راه خود ادامه می‌دهد.


وی تاکیدکرد: امروز این قدرت ملت ایران و انقلاب اسلامی بود که کشورهای بزرگ را به سر میز مذاکره آورده و حاضر شدند به تعبیر خودشان با یک کشور جهان سومی به مذاکره بنشینند.


به گفته تقوی استکبار جهانی برای برهم زدن امنیت ونقشه منطقه خاورمیانه تمام اشرار سراسر دنیا را و با دلارهای کشورهای حوزه خلیج فارس و اندیشه های منحرف وهابیت و طرح‌ها و سازماندهی سرویس های آمریکایی و انگلیسی سازماندهی و آنها را به جان ملت انداختند تا در سوریه اسرائیل دیگری بسازند.


وی اضافه کرد: اما هدایت های رهبری این انقلاب به فرماندهی سردار رشید و پرافتخار این ملت حاج قاسم سلیمانی که فرمانده میدان شد بسیج دریادل ایران، حشد الشعبی عراق،فاطمیون افغانستان، زینبیون پاکستان، جبهه مردمی سوریه و حزب الله رشید لبنان یک جبهه ایجاد کردند و کمر این طرح و جبهه را شکستند.


تقوی ادامه داد: آن روزی که دشمن می خواست به تعبیر خودشان انقلاب را در نطفه خفه کند به کوری چشم همه آنها با وجود همه تحریم‌ها و فشارهای بین المللی امروز نیروهای انقلابی کنار مرز فلسطین اشغالی هستند و سرافراز و سربلند در منطقه حضور داریم.


وی با تاکید براینکه ما امروز منطقه را نجات دادیم گفت: سردار سلیمانی با نیروهای خدوم خود خدمت به انسانیت در زمان ما کردند که ابعاد این خدمت باید تفسیر و به نوعی جهاد تبیین برای مردم و به خصوص جوانان باید صورت بگیرد.


تقوی اضافه کرد: آمریکا و غربی‌ها هر طرحی را که برای منطقه طراحی کرده بودند با مقاومت ملت، از برکت خون شهدا و ایثار ایثارگران در هم شکسته شد و  امروز اگر ادعاد داریم ایران یک ابرقدرت است به این دلیل است که هیچ طرحی در منطقه بدون موافقت ایران پیش نخواهد رفت و نمی‌رود.


وی کردیادآور شد: امروز دشمن بذر یاس و ناامیدی در ذهن ها می ریزند که ای کاش انقلاب نمی شد و در این شرایط این وظیفه انقلابی معلمان و استادان دانشگاه‌ها است که تکلیف می کند ذهن جوانان جامعه را روشن کرد.


نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: همین فرهنگ ایرانی – اسلامی بود که روبروی دشمن ایستاد و طرح‌ها و توطئه های آنان را خنثی کرد و امروز دشمن مصمم به تغییر فرهنگ و خصوصیات انقلابی مردمان ایران زمین است.


وی با تاکید براینکه هدف دشمن امروز رهبری و ولایت فقیه است افزود: مردم پشت امام راحل بلند شدند و انقلاب را به پیروزی رساندند و امروز این پرچم برشانه غیرت رهبر معظم انقلاب در اهتزاز است.


تقوی با اشاره به این سخن امام راحل که پشتیان ولی فقیه باشید تا مملکت آسیب نبیند اضافه کرد: مردم به این توصیه امام عمل کردند و این کشور را که می خواستند از طرف شمال ترکمنستان، جنوب خوزستان و در غرب کردستان را جدا کنند این ملت ایستاد و افتخار داریم که تاکنون یک وجب از خاک این کشور به بیگانه واگذار نشد.


وی تاکید کرد: با غیرت ایرانی و حضور سرداران و بچه‌هایی که پشتوانه قوی فکری، فرهنگی و اجتماعی ما هستند کشور مقتدرانه در مقابل دشمن ایستاده است.


تقوی مهمترین خواسته مردم ایران را خدامحوری،ولایت مداری، نهضت حسینی، وابسته نبودن به شرق و غرب،حاکم بودن نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد.


وی بر ضرورت مطالعه تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان آیینه و پلی که دیروز را به امروز و امروز را به فردا متصل می کند تاکید کرد و گفت: تاریخ معلمی است که باید از درسهای آن بیاموزیم و به منزله گنجینه ای است که راز و رمز پیروزی‌ها و شکست‌ها را در خود جمع کرده است.