تهران- ایرنا- بازیکن اسبق پرسپولیس با اشاره به تغییر و تحولات به وجود آمده در راس فدراسیون فوتبال گفت: میرشاد ماجدی فرارنگی است و از جمله چهره های بی حاشیه فوتبال به شمار می رود.


به گزارش ایرنا، ‌ فرشاد پیوس که برای تبریک به میرشاد ماجدی سرپرست جدید فدراسیون فوتبال به ساختمان خیابان سئول رفته بود پس از این دیدار تاکید کرد: هیات رئیسه فدراسیون فردی را به عنوان سرپرست معرفی کرد که از معدود چهره های فوتبالی کشورمان است که چه در دوران فعالیت به عنوان بازیکن و چه در دوران مسئولیت‌های مختلف خود، کوچک‌ترین حاشیه ای نداشته و این خود نشانه‌ای برای رسیدن به ساحل آرامش در روزهای آینده و مبارزه با فساد است.


وی ادامه داد: میرشاد ماجدی از خانواده فوتبال و از جنس این ورزش است، ‌ او فرارنگی است و بدون شک با همین دیدگاه به مسئولیت خود عمل می کند. امیدوارم او در مسیری که قرار گرفته موفق باشد. او فردی توانمند است و می تواند این مسئولیت را هم با موفقیت پشت سربگذارد.


سید میرشاد ماجدی نیز در این دیدار با قدردانی از حضور فرشاد پیوس در فدراسیون فوتبال، گفت: در مسیر موفقیت به حمایت و همراهی تک تک خانواده بزرگ فوتبال نیازمندیم. تمام تلاش خود را برای سربلندی فوتبال ملی به کار بسته ایم و امیدوارم امانت دار خوبی باشیم.


تهران- ایرنا- مدافع سابق پدیده و سایپا با قراردادی تا پایان فصل راهی تیم هوادار شد.