تهران- ایرنا- فرهاد مجیدی نه تنها برای ششمین بار مقابل امیر قلعه‌نویی به برتری رسید بلکه به رکورد ۲۱ بازی بدون باخت سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر هم رسید.


به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه ۲ بر یک از سد میهمان خود گل‌گهر سیرجان گذشت تا با ۵۱ امتیاز به صدرنشینی در لیگ بیست و یکم ادامه دهد.


شاگردان امیر قلعه‌نویی در ۱۰ بازی اخیر خود در لیگ برتر شکستی را متحمل نشده بودند اما یک بار دیگر این اتفاق در تقابل با آبی‌پوشان تهرانی رخ داد. آنها در دور رفت مقابل آبی‌پوشان به تساوی بدون گل دست یافته بودند اما به دلیل استفاده کردن از اریک باگناما بازیکن دردسرساز گابنی خود، سه بر صفر بازنده شدند تا روی کاغذ در جدال با تیم پایتخت‌نشین دبل شده باشند.


این ششمین رویارویی مجیدی و استادش بود که به ششمین برد فرهاد منجر شد. سرمربی جوان استقلال پیش از این توانسته بود سپاهان و گل گهر را در لیگ و جام حذفی با سرمربیگری امیر قلعه‌نویی شکست دهد و جالب است که فصل پیش در جام حذفی نیز استقلال در ورزشگاه آزادی با ۲ پنالتی و با نتیجه ۲ بر یک نماینده سیرجان را برده بود. مجیدی در تقابل با سپاهانِ قلعه‌نویی نیز به برد با کمک گرفتن از پنالتی دست یافته بود.


مجیدی همچنین با این پیروزی به بیست و یکمین بازی بدون باخت خود در لیگ برتر رسید و این برابر است با آماری که امیر قلعه‌نویی با سپاهان در لیگ دهم به دست آورده بود. حالا مجیدی با این پیروزی در کنار ژنرال قرار گرفت و با یک بازی بدون باخت دیگر، از او نیز عبور می‌کند و به سمت ۲۶ بازی بدون باخت پرسپولیس حرکت می‌کند.


مجیدی در دوران فوتبالی رابطه پرفراز و نشیبی با قلعه‌نویی داشت. با او قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرد اما مقابل تیم‌های قلعه‌نویی نیز عطش زیادی برای گلزنی داشت و یک بار در بازی استقلال و تراکتور بعد از زدن گل، مقابل چشمان سرمربی سابق خوشحالی کرد.


چه کسی «امیر» را کُشت؟