تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می کنم. بازیکنان زحمت کشیدند تا جبران کنند اما جایی که باید ضربه آخر را می زدیم این اتفاق نیافتاد؛ مسوولیت شکست به عهده من است.


به گزارش ایرنا، «یحیی گل‌محمدی» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پایان بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان در سوپرجام ایران که با شکست قرمزپوشان تهرانی به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی فیزیکی و خوبی بود. در نیمه نخست به خاطر مشکلاتی که به خاطر کرونا و مصدومیت‌ها به وجود آمد تمرکز نداشتیم و نتوانستیم به اهداف از پیش تعیین شده برسیم، البته موقعیت خاصی به حریف ندادیم و بازی در اختیار ما بود.


وی افزود: در نیمه دوم موقعیت داشتیم گل بزنیم اما ثمره زحمت بازیکنان به بار ننشست، باید ازموقعیت‌هایی که به دست آوردیم استفاده می‌کردیم تا جام می گرفتیم که نتوانستیم این کار را انجام دهیم.


سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می کنم، مسوولیت شکست به عهده من است. بازی خوبی انجام دادیم اما مسائلی که رخ داد تمرکز تیمی ما را بر هم زده بود.


گل‌محمدی تصریح کرد: فولاد تیم شایسته‌ای بود و به آنها تبریک می‌گویم. من می‌دانم خیلی از تیم‌ها درگیر کرونا هستند و بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها باید دُز سوم واکسن را بزنند. استرس بیش از حدی داخل تیم ما و سایر تیم‌ها است. خانواده ها هم این وسط درگیر هستند. من پیشنهاد تعویق دو هفته‌ای دادم و حتی این را گفتم تیم‌ها را وادار کنند تمرین نکنند تا دُز سوم را بزنند تا با خیال راحت تری وارد مسابقات شوند.


گل‌محمدی: مقصر باخت هستم/ از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم


وی افزود: باید خودمان را ریکاوری و روند خودمان را حفظ کنیم. این جام را از دست دادیم اما باید هر چه سریعتر ریکاوری کنیم. بازیکنان زیادی به خاطر مصدومیت و درگیری با کرونا از دست دادیم و ترکیب امروز تحت تاثیر این مسایل بود.


سرمربی پرسپولیس اعلام کرد: برای نیم فصل لیست خودم را دادم و امیدوار بودم حداقل یکی دو بازیکن بگیریم. یک‌ بازیکن می‌خواستیم و فولاد جذب کرد. شاید شرایط مالی اجازه نمی‌دهد. مشکلات در حال حل شدن است تا شرایط بهبود پیدا کند. رضا درویش(مدیرعامل پرسپولیس) در شرایط سختی باشگاه را تحویل گرفت. با همکاری بیشتر می‌توانیم به موفقیت بهتری برسیم. می‌توانم بروم سراغ بازیکنان درجه دوم و سوم اما خودم ترجیح می‌دهم به بازیکنان جوان مثل جودکی و عمری اعتماد کنم تا اینکه بخواهم لیست را پر کنم. پنج 6 روز بیشتر به پایان نقل و انتقالات نمانده و امیدواریم تیم تقویت شود.


گل‌محمدی افزود: شرایط جذب بازیکن در نیم فصل سخت است. کوشکی قرارداد داشت اما فولاد او را جذب کرد. آنها توانستند رضایت پیکان را بگیرند. سطح کیفی بازیکنانی که در نیم فصل می‌توانیم بگیریم خوب نیست. باید هزینه‌ و پول رضایتنامه پرداخت شود.


وی در مورد اینکه درخواست جذب بازیکن خارجی ۶ میلیون دلاری داده نیز گفت: فکر نمی‌کنم چنین بازیکنی بخواهیم. با این قیمت می‌توانستیم برویم گومیس را بگیریم. این پول دو سال بودجه ما است.


وی در مورد علیرضا ابراهیمی که امروز در پست مهاجم بازی کرد، گفت: بهتر است راجع به این بازیکن صحبت نکنیم.


گل‌محمدی: مقصر باخت هستم/ از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم