تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال استقلال در دیدار این این برابر صنعت نفت آبادان، به دلیل محرومیت از روی سکوها تیمش را هدایت می کند.


به گزارش ایرنا، از ساعت ۲۰ امشب (جمعه) در دیداری حساس از هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، تیم‌های استقلال و صنعت نفت آبادان به مصاف یکدیگر رفته‌اند.


فرهاد مجیدی که در بازی با گل‌گهرسیرجان از داور مسابقه کارت قرمز دریافت کرد به دلیل محرومیت از روی سکوها تیمش را هدایت کرد. او نکات لازم را به دستیارانش منتقل می‌کرد تا آنها دستورات سرمربی را به گوش بازیکنان برسانند.


دراگان اسکوچیچ به همراه وحید هاشمیان به ترتیب سرمربی و مربی تیم ملی ایران با حضور در ورزشگاه آزادی به تماشای بازی استقلال و صنعت نفت آبادان پرداختند.


علیرضا منصوریان قبل از شروع بازی به سمت نیمکت استقلال رفت و با نیمکت‌نشینان صنعت‌ نفت آبادان به خوش و بش پرداخت.


قبل از شروع بازی در مراسمی یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و شهید ستوان دوم احسان پای خسته گرامی داشته شد. (ستوان دوم احسان پای خسته افسر وظیفه شناس یگان ویژه خراسان رضوی در جمعه بازار حاشیه شهر مشهد، هنگام انجام وظیفه و برای بررسی مدارک ۲ شرور موتورسوار وارد عمل و به ضرب چاقوی این افراد به شهادت رسید.)


ارسلان مطهری که در نفت تهران شاگرد منصوریان بود با رفتن به سمت نیمکت آبادانی‌ها با سرمربی اسبق خود دیدار و خوش و بش کرد.




آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40