بندرعباس – ایرنا – سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ۲ فروند لنج باری حامل ۱۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جنوب شرقی جزیره بوموسی کشف و توقیف شد.


به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از روابط عمومی سپاه،؛ رزمندگان نیروی دریایی سپاه با رصد، اشراف اطلاعاتی و عملیاتی در آب های خلیج فارس، لنج‌های حامل سوخت قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.


شناورهای ذکر شده در فاصله ۱۲ مایلی جزیره بوموسی به همراه خدمه توقیف شده و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی محلی شدند.


جزیره بوموسی با وسعتی حدود ۱۲ کیلومتر مربع در ۷۵ کیلومتری بندرلنگه و ۵۷ کیلومتری شرق جزیره سیری قرار گرفته است.


این جزیره از شمال به جزیره تنب کوچک، از غرب به جزیره سیری، از جنوب و شرق به امارات متحده عربی نزدیک است و سفر دریایی از بندرلنگه به این جزیره حدود سه ساعت زمان می‌برد.


وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>آیفون تصویری “https://mz724.ir/”>بلیط هواپیما موج زمزم “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت “https://www.mehrparvaz.com/”>آژانس هواپیمایی مهرپرواز “https://www.alefbatour.com/”>آژانس هواپیمایی الفبای سفر “https://www.trip.ir/”>بلیط هواپیما ارزان “https://upmusics.com/category/dl-nuhe-madahi/”>نوحه های محرم “https://www.eligasht.com/”>قیمت بلیط هواپیما