ایسنا/لرستان معاون سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه اولویت اول جهاد تبیین انتخابات است، گفت: مشارکت مردم در انتخابات نقشه دشمنان ایران اسلامی را نقش بر آب خواهد کرد.


بهمن سپهوند در جمع خبرنگاران که در سازمان بسیج رسانه استان برگزار شد، بیان کرد: دشمن با هدف دلسردی مردم ایران از مشارکت در انتخابات اعلام می کند انقلاب اسلامی دستاوردی نداشته است.


وی اظهار کرد: تمامی ارگان‌ها دستاوردهای خود را اعلام کنند کما اینکه ۴۰ سال پیش اکثر پزشکان ما خارجی بودند اما امروز از دیگر کشورها برای تحصیل در رشته پزشکی وارد ایران اسلامی می‌شوند.


سپهوند با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در بعد داخلی، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای نقشه دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد، مهمترین مسئله کشور در این برهه را انتخابات دانست و اضافه کرد: یکی از مهمترین دلایل تفاوت انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌های جهان این است که مردم پایه آن هستند.


این معاون سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات نقشه دشمنان ایران اسلامی را نقش بر آب خواهد کرد، اظهار کرد: تاکید بر افزایش نرخ مشارکت انتخاباتی به دلیل آرمان‌های والای انقلاب است.


سپهوند در ادامه صحبت‌هایش یادآور شد: هدف دشمنان در طول تاریخ، گسترش میدان مبارزه علیه ایران بوده است.


وی خاطرنشان کرد: امروز نه تنها شرکت در انتخابات وظیفه و تکلیف ما است، بلکه باید دیگران را هم به شرکت در این رویداد سرنوشت ساز کشور دعوت کنیم.


او با بیان اینکه انقلاب ما یک انقلاب دینی و فرهنگی است، افزود: دشمنی غرب با کشور ما ریشه تاریخی دارد و لزوم مشارکت حداکثری ما در انتخابات با ۴ راهبرد رقابت، مشارکت حداکثری، امنیت و سالم بودن انتخابات ممکن است.


وی با بیان اینکه جنگ دشمنان امروز بر سر اندیشه‌ها است، گفت: اولویت اول ما در جهاد تبیین مساله انتخابات بوده چراکه خطر تحریف، فراتر از تحریم‌ها است.


این مسئول اضافه کرد: هدف دشمنان فروپاشی نظام است اما هیچگاه نتوانسته اند به این هدف برسند بنابراین به تحریف اندیشه ها و افکار مردم روی آورده‌اند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز