آبادان – ایرنا – سران و عشایر عرب در جنوب غرب خوزستان روز چهارشنبه در یک گردهمایی در روستای مقیطیه آبادان، جنایت اخیر آل سعود در اعدام ۸۱ شهروند را محکوم کردند.


به گزارش ایرنا جمعی از شیوخ و سران عشایر و مسوولان محلی در این گردهمایی با غیر انسانی خواندن چنین اقداماتی خواستار مجازات عوامل آن شدند.


شرکت کنندگان در این آیین با اعلام انزجار از این اقدامات تاکید کردند: رژیم ظالم آل سعود بی‌رحمانه دست به جنایت می‌زند، این درحالی است که مجامع بین المللی فقط نظاره‌گر هستند.


امام جمعه آبادان در این گردهمایی با محکوم کردن این جنایت ها از جوامع بین الملل خواست در برابر چنین اقدامات بی رحمانه‌ای سکوت نکنند.


حجت الاسلام عبدالنبی غبیشاوی افزود: بار دیگر دست آمریکا و رژیم صهیونیستی از آستین آل سعود جنایتکار و ظالم بیرون آمد و جمعی از جوانان پاک و بی گناه را از دم شمشیر گذراند.


وی ادامه داد:بی تردید حکومت قبیله‌ای و قرون وسطایی آل سعود با این جنایات، مرگ محتوم خود را نزدیکتر می کند.


وی افزود: برای این جوانان مظلوم بسی افتخار است که همانند سرورشان امام حسین(ع) خون پاکشان را نثار اسلام و قرآن کنند، ولی این ننگ برای رژیم بی دین آل سعود در طول تاریخ خواهد ماند که به منظور خدمت به آمریکا و صهیونیسم دست به هر جنایتی می زند.


آل سعود چندی پیش در اقدامی غیر انسانی ۸۱ جوان و نوجوان عربستانی را اعدام کرد.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40