تهران- ایرنا- اعضای تیم فوتبال پرسپولیس با آنالیز فنی بازی‌های گل گهر، آخرین تاکتیک‌های مدنظر کادر فنی را برای تقابل با این تیم مرور کردند.


به گزارش ایرنا، پیش از شروع آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به سیرجان و بازی برابر گل گهر از هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام جلیج فارس)، سرخپوشان در جلسه فنی شرکت کردند.


کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس، نکات لازم برای این بازی را از طریق تصاویر ویدئویی به بازیکنان منتقل کرد و پس از آن، تاکتیک‌های عملی بازی با گل گهر در تمرین امروز مرور شد.


با شروع تمرین، بازیکنان ابتدا بدن‌ها را زیر نظر مربی بدنساز تیم گرم کردند. در بخش بعدی تمرین، آقاوسط در قالب سه گروه در برنامه بود و بعد از آن، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت.


امید عالیشاه و سیامک نعمتی کماکان زیر نظر کادر پزشکی تیم، برنامه‌های اختصاصی خودشان را دنبال می‌کنند و غایبان این سفر و بازی برابر گل گهر خواهند بود. سایر بازیکنان بدون مشکل در تمرین یک ساعته، با آمادگی کامل، در تمام بخش‌های تمرین حاضر بودند.


در پایان تمرین، بازیکنان بدن‌ها را سرد کرده و راهی رختکن شدند تا پس از استراحت و وقفه‌ای کوتاه، راهی فرودگاه شده و تهران را به مقصد سیرجان ترک کنند.


تیم فوتبال پرسپولیس فردا (چهارشنبه) در هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر از ساعت ۱۷ در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی برابر گل گهر و با قضاوت محمد حسین ترابیان به میدان خواهد رفت.